FAQ

Frequently Asked Questions  

Een lijstje met vragen die we regelmatig te horen krijgen.

1. Aanmelden

Is aanmelden verplicht?
Ja, aanmelden is verplicht voor zowel Boreanen als niet-Boreanen middels het aanmeldformulier.

Ik kan maar één dag of één avond, moet ik mij dan ook aanmelden?
Ja, aanmelden kan middels het aanmeldformulier. Meld bij welke activiteit waarbij u  wel aanwezig kunt zijn en of u mee-eet (of niet). Vul bij de andere activiteiten in dat u niet aanwezig kunt zijn. Wilt u ervoor zorgen dat alle invulvakjes op het formulier zijn ingevuld?

Ik ben helemaal vergeten mijzelf aan te melden, wat moet ik nu doen? 
U kunt een e-mail sturen naar info@lustrumboreas.nl met persoonlijke smeekbede om alsnog toegelaten te worden tot legendarische activiteiten. De lustrumcommissie neemt uw aanvraag dan hoogstpersoonlijk in behandeling en zal u hier zo snel mogelijk uitsluitsel over geven.

2. Passe-partout 

Is een passe-partout verplicht? 
Nee, een passe-partout is niet verplicht. We raden u echter wel aan, indien u deel wilt nemen aan meerdere activiteiten en graag mee wil eten, een passe-partout te kopen. Dit scheelt u een hoop contant geld meezeulen en u mag meteen aansluiten bij alle activiteiten die in de lustrumweek georganiseerd worden.

Tot wanneer kan ik een passe-partout kopen?
U kunt een passe-partout aanschaffen tot de aanvang van de eerste activiteit. Dat betekent dus tot zondagmiddag 11 mei 15:30 uur.

Waar kan ik de passe-partout dan die zondag nog kopen?
U kunt uw passe-partout halen bij de informatiestand op de roei.

3. Financieel

Wat moet ik mij voorstellen bij de Boreas Betaalmunten?
De Boreas betaalmunten zijn blauwe munten met daarop het Boreaslogo. De munten kunt u aanschaffen om hiermee uw biertjes te betalen.

Hoeveel kosten de munten?
De munten zijn voor de reguliere Boreas bierprijs te koop: 1,80 per stuk. Dat betekent dus: twee biertjes voor maar twee muntjes. Twee wijntjes voor maar twee muntjes, twee cola voor maar twee muntjes en ga zo maar door.

Wanneer kan ik tijdens de lustrumweek munten kopen?
U kunt tijdens alle activiteiten op de roei munten kopen bij de informatiestand.

Kan ik ook buiten activiteiten op de roei om munten kopen?
Nee dat kan niet. Zorg er dus voor dat u bij activiteiten die niet op de roei plaatsvinden, genoeg munten in uw bezit heeft.

Zijn de munten ook na de lustrumweek nog geldig?
Jazeker, de munten worden binnen de hele vereniging ingevoerd. Mocht u eventueel wat muntjes overhouden, wat natuurlijk onwaarschijnlijk is, dan kunt u ze ook tijdens andere verenigingsavonden inleveren.

Ik heb nooit contant geld bij mij, wat nu?!
Niet getreurd, door middel van uw pin pas en een pinapparaat op de roei kunt zoveel muntjes en Lustrummemorablia kopen als u wilt

4. Kleding en andere lustrummemorabilia 

Ik heb wel een pakket besteld, maar er is nog geen geld van mijn rekening afgeschreven. Wat moet ik nu doen?
Stuur een e-mail met uw vraag, uw volledige naam, de datum van bestellen en uw IBAN rekeningnummer naar info@lusrumboreas.nl.

Kan ik nog een pakket kopen?
Indien u geïnteresseerd bent in het aanschaffen van een pakket, dan kunt u een hiervoor contact opnemen met de lustrumcommissie via info@lustrumboreas.nl.

Ik wil graag losse kledingstukken en/of memorabilia bestellen, hoe moet ik dit doen?
U kunt hiervoor het kledingbestelformulier invullen voor ‘losse bestellingen’ en dit aan één van de leden van de commissie overhandigen of inscannen en e-mailen naar info@lustrumboreas.nl. Tevens is het mogelijk om tijden activiteiten op de roei, kleding aan te schaffen welke voorradig zijn. U kunt u hiervoor wenden bij de informatiestand.

5. Overig

Zijn jullie ervan op de hoogte dat het zondag Moederdag is?
Ja, dat zijn we. Maar wat is er nu leuker dan uw moeder (en andere familieleden) een leuk dagje uitnemen voor die prijs?

Zijn jullie ervan op de hoogte dat op zaterdag ook de Peil gestart wordt?
Ja, daarvan zijn we op de hoogte.

 

Comments are closed.